Menu

Obchodní podmínky

Všeobecné obchodní podmínky

 

Internetového obchodu www.tinacisar.sk, www.tinacisar.cz

 

I. Identifikace obchodníka a vymezení pojmů

 

1.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen "VOP") upravují právní vztahy mezi společností

Obchodní název: TC CREATIVE LIVING s. r. o.
Sídlo: Župné námestie 961/1, Nitra 949 01, Slovenská republika
Zapsaná v obchodním rejstříku Okresný súd Nitra, Oddiel Sro, Vložka číslo 62461/N
IČO: 56025807
DIČ: 2122168752
IČ DPH: SK2122168752
Bankovní účet v CZK: SK59 1100 0000 0028 2900 6382, Tatra banka a.s., SWIFT: TATRSKBX

 

Prodávající je plátce daně z přidané hodnoty.

 

(dále také "Prodávající" nebo "obchodník")

 

a každou osobou, která je Kupujícím zboží nebo služeb nabízených Prodávajícím na Internetové stránce Prodávajícího a která vystupuje v postavení spotřebitele ve smyslu dalších ustanovení těchto Všeobecných obchodních podmínek a příslušných zákonů definujících spotřebitele, a to v rámci platných právních předpisů Slovenské republiky, zejména následujících zákonů: zákon č. 108/2024 Z. z. o ochraně spotřebitele a o změně a doplnění některých zákonů ve znění pozdějších předpisů, zákon č. 40/1964 Z. z. o ochraně spotřebitele a o změně a doplnění některých zákonů, zákon č. 40/1964 Z. z. o ochraně spotřebitele a o změně a doplnění některých zákonů, zákon č. 40/1964 Z. z. o ochraně spotřebitele a o změně a doplnění některých zákonů, zákon č. 40/1964 Z. z. o ochraně spotřebitele a o změně a doplnění některých zákonů, zákon č. 40/1964 Z. z. o ochraně spotřebitele a o změně a doplnění některých zákonů. Občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů.

 

1.1.1. E-mailový a telefonický kontakt na Prodávajícího je:

 

E-mail: info@tinacisar.sk
Tel. č.: +421 908 789 016

 

1.1.2. Adresa pro zasílání dokumentů, stížností, odstoupení od smlouvy je:


TC CREATIVE LIVING s. r. o., Župné námestie 961/1, 949 01 Nitra, Slovenská republika

 

1.2. Tyto všeobecné obchodní podmínky upravují právní vztahy mezi kupujícími, kteří jsou spotřebiteli, a prodávajícím.
1.3 Prodávající je osoba, která v souvislosti se spotřebitelskou smlouvou, závazkem z ní vyplývajícím nebo obchodní praktikou jedná v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého povolání, a to i prostřednictvím jiné osoby jednající jejím jménem nebo na její účet.
1.4 Pojem internetový obchod je totožný s pojmem elektronický obchod a pojmem webová stránka.
1.5 Kupujícím je každá osoba (fyzická nebo právnická), která učinila objednávku, a to zejména prostřednictvím internetových stránek prodávajícího nebo jiných prostředků komunikace na dálku.
1.6 Spotřebitelem je Kupující, který je fyzickou osobou, která nejedná v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu svého povolání v souvislosti se spotřebitelskou smlouvou, závazkem z ní vyplývajícím nebo v rámci obchodní praxe.
1.7 Na smluvní vztahy (jakož i jiné právní vztahy, které mohou ze smluvního vztahu vzniknout) s Kupujícími, kteří nejednají v postavení spotřebitele, se použijí ustanovení zákona č. 513/1991 Sb. obchodní zákoník, ve znění pozdějších předpisů.
1.8 Smlouvou uzavřenou na dálku se rozumí smlouva mezi Prodávajícím a Spotřebitelem sjednaná a uzavřená výhradně jedním nebo více prostředky komunikace na dálku bez současné fyzické přítomnosti Prodávajícího a Spotřebitele, zejména prostřednictvím internetového rozhraní, elektronické pošty, telefonu, faxu, poštovního seznamu nebo nabídkového katalogu.
1.9. Pojem kupní smlouva zahrnuje smlouvu o prodeji výrobků a smlouvu o poskytování služeb ve smyslu textu uvedeného v těchto obchodních podmínkách.
1.10. Produkty (dále také jen „Položky" nebo „Produkty") jsou zboží nebo služby, které jsou určeny k prodeji a jsou také zveřejněny na Internetových stránkách Prodávajícího.
1.11. Prodávající je rovněž provozovatelem elektronického systému, jehož prostřednictvím provozuje Internetové stránky.
1.12. Trvalým nosičem se rozumí prostředek, který umožňuje uchovávat informace určené spotřebiteli nebo obchodníkovi po dobu, která odpovídá účelu, který informace plní, a způsobem, který umožňuje jejich nezměněnou reprodukci a použití v budoucnu, zejména dopis, e-mail, USB klíč, CD, DVD, paměťová karta a pevný disk počítače.

 

II. Objednávka produktů - uzavření kupní smlouvy

 

2.1. Návrhem na uzavření kupní smlouvy ze strany kupujícího je odeslání objednávky na produkty kupujícím, a to zejména prostřednictvím internetových stránek prodávajícího nebo jiných prostředků komunikace na dálku.
2.2. K uzavření Kupní smlouvy mezi Kupujícím a Prodávajícím dochází okamžikem doručení potvrzení o přijetí objednávky Kupujícímu, vytvořené Kupujícím v souladu s bodem 2.1. těchto VOP Prodávajícím (elektronicky na e-mailovou adresu Kupujícího zvolenou Kupujícím při vytváření objednávky).
2.3 Kupní smlouva se uzavírá na dobu určitou a zaniká zejména splněním všech závazků prodávajícího a kupujícího. Zejména dodáním a zaplacením výrobků ve smyslu uzavřené kupní smlouvy. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva kupujícího vyplývající ze zákonné odpovědnosti prodávajícího za vady výrobků.

 

III. Kupní cena a platební podmínky

 

3.1. Cena zboží a služeb objednaných prostřednictvím webových stránek prodávajícího (dále jen "kupní cena") je uvedena u každého produktu zvlášť a je platná v okamžiku vytvoření objednávky kupujícím.
3.2. Základní platební měnou pro Českou republiku je česká koruna.
3.3. Kupní cena Zboží nebo Služby uvedená na Internetové stránce Prodávajícího je celková cena Zboží nebo Služby včetně všech daní a je zřetelně uvedena na Internetové stránce Prodávajícího.
3.3.1. Kupní cena zboží nebo služeb nezahrnuje náklady na dopravu ani jiné náklady spojené s dodáním produktů.

 

IV. Platební metody

 

4.1. Za zboží a služby na webových stránkách prodávajícího můžete platit následujícími způsoby:
4.1.2. platba platební kartou prostřednictvím platební brány Tatra banka CardPay, Apple Pay, Google Pay - cena 0 CZK
4.1.3. platba bankovním převodem na účet Prodávajícího - cena 0 CZK

 

V. Dodání produktů

 

5.1. Prodávající je povinen splnit objednávku a dodat Kupujícímu produkty nejpozději do 120 dnů ode dne uzavření Kupní smlouvy ve smyslu článku 2.2 a násl. těchto VOP a zaplacení celkové ceny objednávky Prodávajícímu. V případě splnění obou podmínek uvedených v bodě 5.1. těchto VOP (tj. v případě uzavření kupní smlouvy a uhrazení celkové ceny objednávky Prodávajícímu) je Prodávající povinen dodat produkty Kupujícímu nejpozději do 120 dnů ode dne splnění obou těchto podmínek.
Obvyklá lhůta Prodávajícího pro odeslání skladových produktů je 3 pracovní dny ode dne zaplacení celkové ceny objednávky Prodávajícímu.
5.2. Místem dodání objednaného zboží je adresa uvedená Kupujícím v objednávce.
5.3. Prodávající doručí zboží vlastními prostředky do rukou Kupujícího (nebo osoby pověřené Kupujícím k převzetí zboží) nebo prostřednictvím třetích osob (přepravních a doručovacích společností).
5.4. Dodání zboží se uskuteční okamžikem jeho převzetí Kupujícím (nebo osobou pověřenou Kupujícím k převzetí zboží).
5.5. Prodávající může odeslat Kupujícímu zboží, které má bezprostředně k dispozici, a zbývající část objednávky dodat dodatečně ve lhůtě, která je v souladu s dodací lhůtou dle těchto VOP, avšak pouze za předpokladu, že Kupujícímu nevzniknou tímto postupem Prodávajícího žádné další náklady, a pouze pokud s tím Kupující souhlasí.
5.6. Prodávající je povinen dodat kupujícímu produkty v objednaném množství a kvalitě spolu s daňovými doklady souvisejícími s objednávkou a dalšími případnými doklady typickými pro produkty nebo služby.

 

VI. Převod vlastnictví

 

6.1. Vlastnické právo k prodávané věci a nebezpečí náhodného zničení, náhodného zhoršení a ztráty věci přechází na kupujícího okamžikem dodání.

 

VII. Přepravné – způsoby dopravy produktů a cena za jejich dopravu

 

7.1. Způsoby přepravy a cena za přepravu objednaných produktů:
7.1.1. Formy přepravy:

7.1.1.1. Zásilkovna - výdejní box pro malé zásilky do 2 kg
7.1.1.2. Kurýrská společnost
7.1.2. Ceny za přepravu:

7.1.2.1. Zásilkovna - 85 CZK

7.1.2.2. Kurýr - podle ceníku dopravců 

7.1.2.3. Prodávající informuje Kupujícího o cenách za různé formy dopravy na internetových stránkách Prodávajícího v průběhu nákupního procesu, a to před uzavřením Kupní smlouvy v sekci týkající se volby dopravy, neboť cenu za dopravu nelze určit před určením adresy dodání produktů a celkové hmotnosti produktů. Cena za dopravu produktů není součástí kupní ceny produktů.

 

VIII. Odstoupení Kupujícího od kupní smlouvy bez uvedení důvodu

 

8.1 Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy uzavřené na dálku a od smlouvy uzavřené mimo provozovnu prodávajícího bez udání důvodu ve lhůtě dle článku IX. bod. 9.1 až 9.3 těchto VOP, s výjimkou smlouvy, jejímž předmětem je:
8.2. poskytnutí služby, pokud byla služba poskytnuta v plném rozsahu a s poskytováním služby bylo započato před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy s výslovným souhlasem spotřebitele a spotřebitel prohlásil, že byl řádně poučen o tom, že vyjádřením souhlasu ztrácí právo na odstoupení od smlouvy po úplném poskytnutí služby, pokud je podle smlouvy povinen zaplatit cenu,
8.3 dodání nebo poskytnutí produktu, jehož cena závisí na pohybu cen na finančním trhu, který prodávající nemůže ovlivnit a který může nastat v průběhu lhůty pro odstoupení od smlouvy.
8.4 Dodávka zboží vyrobeného podle specifikací spotřebitele nebo zboží vyrobeného na zakázku,
8.5 Dodání zboží, které podléhá rychlé zkáze nebo rychlé zkáze,
8.6 Dodání zboží uzavřeného v ochranném obalu, které není vhodné k vrácení ze zdravotních nebo hygienických důvodů, pokud byl ochranný obal po dodání porušen,
8.7 Dodání zboží, které může být vzhledem ke své povaze po dodání neoddělitelně smíseno s jiným zbožím,
8.8. dodávka alkoholických nápojů, jejichž cena byla sjednána při uzavření Smlouvy, k jejichž dodání může dojít nejdříve po 30 dnech a jejichž cena je závislá na pohybu cen na trhu, který Prodávající nemůže ovlivnit,
8.9. provedení neodkladné opravy nebo údržby při návštěvě spotřebitele v jeho provozovně, o jejíž provedení spotřebitel obchodníka výslovně požádal; to neplatí pro smlouvu, jejímž předmětem je poskytnutí jiné služby než opravy nebo údržby, a pro smlouvu, jejímž předmětem je dodání jiného zboží než náhradních dílů nezbytných pro provedení opravy nebo údržby, pokud byly smlouvy uzavřeny při návštěvě obchodníka v provozovně spotřebitele a spotřebitel si toto zboží nebo služby předem neobjednal,
8.10. dodání zvukových záznamů, obrazových záznamů, audiovizuálních záznamů nebo softwaru v ochranném obalu, který byl po dodání porušen,
8.11. dodání periodického tisku, s výjimkou dodání na základě smlouvy o předplatném,
8.12. Zboží zakoupené ve veřejné dražbě,
8.13. Poskytování ubytovacích služeb k jiným účelům než k bydlení, přeprava zboží, pronájem automobilů, poskytování stravovacích služeb nebo poskytování služeb souvisejících s volnočasovými aktivitami, pokud má prodávající podle smlouvy tyto služby poskytnout v přesně dohodnutém čase nebo v přesně dohodnutém časovém období,
8.14. dodání digitálního obsahu, který obchodník dodává jinak než na hmotném nosiči, pokud bylo zahájeno dodání digitálního obsahu a spotřebitel se zahájením dodání digitálního obsahu před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy výslovně souhlasil, prohlásil, že byl řádně poučen o tom, že udělením souhlasu ztrácí právo odstoupit od smlouvy zahájením dodání digitálního obsahu, a obchodník spotřebiteli vydal potvrzení podle § 17 odst. 1 písm. b) smlouvy. 12 písm. b) nebo § 13 písm. b) zákona č. 108/2024 Sb. o ochraně spotřebitele a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, je-li spotřebitel povinen zaplatit cenu podle smlouvy.

 

IX. Uplatnění práva na odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku a smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory obchodníka

 

9.1 Spotřebitel může odstoupit od smlouvy uzavřené na dálku nebo od smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory prodávajícího ve lhůtě
a) 14 dnů ode dne
převzetí zboží spotřebitelem podle bodu 9.4.
od uzavření smlouvy, jejímž předmětem je poskytnutí služby. b) Odstoupení od smlouvy, jejímž předmětem je poskytnutí služby, je možné pouze na základě písemné žádosti spotřebitele,
uzavření smlouvy o dodávce vody, která není určena k prodeji v omezeném objemu nebo ve stanoveném množství, a smlouvy o dodávce a odběru tepla,
uzavření smlouvy na dodávku digitálního obsahu, který prodávající dodává jinak než na hmotném nosiči, - uzavření smlouvy na dodávku digitálního obsahu, který prodávající dodává jinak než na hmotném nosiči, - uzavření smlouvy na dodávku digitálního obsahu, který prodávající dodává jinak než na hmotném nosiči.
(b) 30 dnů ode dne uzavření smlouvy při nevyžádané návštěvě nebo v souvislosti s ní nebo při prodejní akci nebo v souvislosti s ní.
9.2 Pokud prodávající poskytl spotřebiteli konkrétní informace týkající se poučení o právu spotřebitele odstoupit od smlouvy v případě smlouvy uzavřené na dálku a smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory prodávajícího až následně, nejpozději však do 12 měsíců od počátku běhu lhůty pro odstoupení od smlouvy podle bodu 9.1, může spotřebitel odstoupit od smlouvy uzavřené na dálku nebo od smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory prodávajícího ve lhůtě
a) 14 dnů ode dne, kdy prodávající dodatečně splnil informační povinnost, pokud lhůta podle bodu 9.1 písm. a) uplynula, nebo
b) 30 dnů ode dne, kdy prodávající dodatečně splnil informační povinnost, pokud lhůta podle odstavce 9.1 písm. b) uplynula.
9.3. Neposkytl-li Prodávající Spotřebiteli konkrétní informace týkající se poučení o právu Spotřebitele odstoupit od smlouvy v případě smlouvy uzavřené na dálku a smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory Prodávajícího, a to ani podle odstavce 9.2., může Spotřebitel odstoupit od smlouvy uzavřené na dálku nebo od smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory Prodávajícího do 12 měsíců od uplynutí lhůty podle odstavce 9.1. Spotřebitel může odstoupit od smlouvy uzavřené na dálku nebo od smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory Prodávajícího do 12 měsíců od uplynutí lhůty podle odstavce 9.1.
9.4. Zboží se považuje za převzaté spotřebitelem v okamžiku, kdy spotřebitel nebo jím určená třetí osoba, jiná než dopravce, převezme všechny části objednaného zboží, nebo pokud
(a) zboží objednané spotřebitelem v rámci jedné objednávky je dodáváno odděleně, v okamžiku převzetí zboží, které bylo dodáno jako poslední,
(b) dodává zboží sestávající z několika částí nebo kusů, v okamžiku převzetí poslední části nebo kusu,
(c) dodává zboží opakovaně po určitou dobu, a to od okamžiku převzetí prvního zboží.
9.5 Spotřebitel může odstoupit od smlouvy uzavřené na dálku nebo od smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory prodávajícího, jejímž předmětem je dodání zboží, i před počátkem běhu lhůty pro odstoupení od smlouvy.
9.6 Spotřebitel může uplatnit právo na odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku nebo od smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory Prodávajícího v listinné podobě nebo ve formě záznamu na jiném trvalém nosiči, a byla-li smlouva uzavřena ústně, postačí k uplatnění práva Spotřebitele na odstoupení od smlouvy jakékoliv jednoznačně formulované prohlášení Spotřebitele vyjadřující jeho vůli od smlouvy odstoupit (dále jen „oznámení o odstoupení"). Spotřebitel může použít vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy.
9.7. Lhůta pro odstoupení od smlouvy podle odstavců 9.1. až 9.3. se považuje za zachovanou, pokud spotřebitel odešle prodávajícímu oznámení o odstoupení od smlouvy nejpozději v poslední den lhůty.
9.8 Spotřebitel může odstoupit od smlouvy pouze ve vztahu ke konkrétnímu výrobku nebo výrobkům, pokud Prodávající dodal nebo poskytl více než jeden výrobek na základě smlouvy uzavřené na dálku nebo smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory Prodávajícího.
9.9 Důkazní břemeno ohledně uplatnění práva na odstoupení od smlouvy nese spotřebitel.

 

X. Práva a povinnosti spotřebitele po odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku a smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory obchodníka

 

10.1 Do 14 dnů ode dne odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku nebo od smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory podle bodu 9.1 je spotřebitel povinen zaslat zboží zpět nebo je předat obchodníkovi nebo osobě určené obchodníkem k vyzvednutí zboží; to neplatí, pokud obchodník navrhne osobní převzetí zboží nebo převzetí zboží prostřednictvím osoby určené obchodníkem. Lhůta uvedená v první větě se považuje za dodrženou, pokud spotřebitel zašle zboží obchodníkovi nejpozději poslední den lhůty.
10.2 Při odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku nebo od smlouvy uzavřené mimo provozovnu obchodníka podle bodu 9.1 nese spotřebitel pouze náklady na vrácení zboží obchodníkovi nebo osobě, kterou obchodník určil k převzetí zboží; to neplatí, pokud se obchodník zavázal nést náklady sám nebo pokud obchodník nesplnil informační povinnost, tj. pokud obchodník neposkytl spotřebiteli konkrétní informace týkající se poučení o právu spotřebitele odstoupit od smlouvy v případě smlouvy uzavřené na dálku a smlouvy uzavřené mimo provozovnu obchodníka.
10.3 Spotřebitel odpovídá za snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání se zbožím nad rámec nakládání nezbytného ke zjištění vlastností a funkčnosti zboží; to neplatí, pokud obchodník nesplnil informační povinnost podle § 15 odst. 1 písm. f) zákona č. 108/2024 Sb. o ochraně spotřebitele a o změně a doplnění některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů.
10.4 Spotřebitel je povinen zaplatit obchodníkovi cenu za skutečně poskytnuté plnění do dne doručení oznámení o odstoupení od smlouvy, pokud spotřebitel podle § 19 odst. 1 zákona č. 108/2024 Sb. o ochraně spotřebitele a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, odstoupí od smlouvy uzavřené na dálku nebo od smlouvy uzavřené mimo provozovnu podnikatele, jejímž předmětem je poskytování služby, dodávka vody, která není určena k prodeji, v omezeném množství nebo ve stanoveném objemu nebo dodávka tepelné energie, a před zahájením poskytování plnění vyslovil výslovný souhlas podle § 17 odst. 10 písm. c) zákona č. 108/2024 Sb. o ochraně spotřebitele a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů. Cena za skutečně poskytnuté plnění se vypočte poměrně na základě celkové ceny sjednané ve smlouvě. Cena za skutečně poskytnuté plnění se vypočte na základě tržní ceny poskytnutého plnění, je-li celková cena sjednaná ve smlouvě nadhodnocena.
10.5. Z uplatnění práva na odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku nebo od smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory podnikatele podle bodu 11.1. nevyplývají pro spotřebitele žádné další povinnosti ani náklady, kromě povinností podle bodů 10.1., 10.3. až 10.5. a povinnosti uhradit dodatečné náklady podle bodu 11.3.

 

XI. Práva a povinnosti obchodníka po odstoupení spotřebitele od smlouvy uzavřené na dálku a od smlouvy uzavřené mimo provozovnu obchodníka

 

11.1 Obchodník do 14 dnů ode dne doručení oznámení o odstoupení od smlouvy vrátí spotřebiteli všechny platby, které od něj obdržel na základě smlouvy uzavřené na dálku, smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory nebo doplňkové smlouvy nebo v souvislosti s nimi, včetně nákladů na dopravu, dodání, poštovné a dalších nákladů a poplatků.
11.2 Obchodník je povinen vrátit spotřebiteli všechny platby podle bodu 11.1 v rozsahu odpovídajícím odstoupení od smlouvy, pokud spotřebitel neodstoupil od celé smlouvy uzavřené na dálku nebo od celé smlouvy uzavřené mimo provozovnu obchodníka. Obchodník nesmí spotřebiteli účtovat dodatečné náklady na dopravu, dodání, poštovné a jiné náklady a poplatky.
11.3 Obchodník není povinen hradit spotřebiteli dodatečné náklady, pokud si spotřebitel výslovně zvolil jiný způsob dodání než nejlevnější běžný způsob dodání nabízený obchodníkem. Dodatečnými náklady se rozumí rozdíl mezi náklady na dodání, které si spotřebitel zvolil, a náklady na nejlevnější běžný způsob dodání nabízený obchodníkem.
11.4 Obchodník nesmí spotřebiteli účtovat náklady na
(a) poskytnutí služby, dodávku vody, která není určena k prodeji v omezeném objemu nebo ve stanoveném množství, nebo dodávku tepla v odběrném období podle bodů 9.1 až 9.3, a to bez ohledu na rozsah poskytovaného plnění, jestliže
obchodník neposkytl spotřebiteli informace podle § 15 odst. 1 písm. f) nebo h) zákona č. 108/2024 Sb., o ochraně spotřebitele a o změně a doplnění některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, nebo
spotřebitel neudělil podnikateli výslovný souhlas se zahájením poskytování služby nebo dodávky vody nebo tepla podle § 17 odst. 10 písm. c) zákona č. 108/2024 Sb. o ochraně spotřebitele a o změně a doplnění některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů,
(b) úplné nebo částečné dodání digitálního obsahu, který obchodník dodává jinak než na hmotném nosiči, pokud:
spotřebitel neudělil obchodníkovi výslovný souhlas se zahájením dodávání digitálního obsahu podle § 17 odst. 10 písm. c) zákona č. 108/2024 Sb. o ochraně spotřebitele a o změně a doplnění některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů,
spotřebitel neprohlásil, že byl řádně poučen o tom, že udělením souhlasu podle prvního bodu ztrácí právo odstoupit od smlouvy, nebo
podnikatel neposkytl spotřebiteli potvrzení podle § 17 odst. 12 písm. b) nebo odst. 13 písm. b) zákona č. 108/2024 Sb. o ochraně spotřebitele a o změně a doplnění některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů.
11.5 Obchodník není povinen vrátit spotřebiteli platby podle bodu 11.1 při odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku nebo od smlouvy uzavřené mimo provozovnu obchodníka, jejímž předmětem je dodání zboží, před tím, než je zboží dodáno spotřebiteli, nebo dokud spotřebitel neprokáže, že zboží bylo zasláno zpět obchodníkovi, ledaže obchodník navrhne osobní odběr zboží nebo odběr prostřednictvím osoby určené obchodníkem.
11.6 Obchodník je povinen vrátit spotřebiteli platby podle bodu 11.1 stejným způsobem, jakým je spotřebitel platil; tím není dotčeno právo obchodníka dohodnout se se spotřebitelem na jiném způsobu platby za předpokladu, že v souvislosti s touto platbou nejsou spotřebiteli účtovány žádné poplatky.
11.7 Obchodník je povinen zajistit na své náklady vyzvednutí zboží ve lhůtě podle odstavce 11.1, pokud bylo na základě smlouvy uzavřené mimo provozovnu obchodníka zboží v době uzavření smlouvy dodáno do bydliště spotřebitele a s ohledem na povahu zboží není možné zaslat zboží zpět obchodníkovi poštou.
11.8 Jednostranné započtení pohledávek obchodníka a spotřebitele vzniklých v důsledku odstoupení od smlouvy podle bodu 8.1 je zakázáno.

 

XII. Alternativní řešení sporů

 

12.1 Pokud spotřebitel není spokojen se způsobem, jakým prodávající vyřídil jeho reklamaci, nebo se domnívá, že prodávající porušil jeho práva, má právo obrátit se na prodávajícího se žádostí o nápravu. Odpoví-li Prodávající na žádost Spotřebitele podle předchozí věty záporně nebo neodpoví-li na takovou žádost do 30 dnů ode dne jejího odeslání Spotřebitelem, má Spotřebitel právo podat návrh na zahájení alternativního řešení sporu podle ustanovení § 12 zákona č. 391/2015 Sb. o alternativním řešení spotřebitelských sporů a o změně a doplnění některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů. Příslušným subjektem pro alternativní řešení spotřebitelských sporů s prodávajícím je Slovenská obchodní inspekce (kontakt https://www.soi.sk/sk/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov.soi), případně jiná příslušná oprávněná právnická osoba zapsaná v seznamu subjektů alternativního řešení sporů vedeném Ministerstvem hospodářství Slovenské republiky (seznam je dostupný na http://www.mhsr.sk/, případně přímo na https://www.mhsr.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov-1.
Kupující má právo si vybrat, na který z výše uvedených subjektů alternativního řešení sporů se obrátí. Kupující může k podání návrhu na alternativní řešení svého spotřebitelského sporu využít platformu pro řešení sporů online, která je k dispozici na internetových stránkách http://ec.europa.eu/consumers/odr/ nebo přímo na internetových stránkách https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage. Alternativní řešení sporů může využít pouze Kupující, který při uzavírání a plnění smlouvy vystupuje v postavení spotřebitele. Alternativní řešení sporů se vztahuje pouze na spor mezi spotřebitelem a prodávajícím, který vyplývá ze spotřebitelské smlouvy nebo se jí týká. Alternativní řešení sporů se vztahuje pouze na smlouvy uzavřené na dálku. Subjekt alternativního řešení sporů může návrh zamítnout, pokud vyčíslitelná hodnota sporu nepřesahuje 20 EUR. Subjekt alternativního řešení sporů může požadovat, aby spotřebitel zaplatil poplatek za zahájení alternativního řešení sporu, a to až do výše 5 EUR včetně DPH.
Veškeré další informace týkající se alternativního řešení sporů mezi Prodávajícím a Kupujícím - spotřebitelem vyplývajících z Kupní smlouvy jako smlouvy spotřebitelské nebo souvisejících s Kupní smlouvou jako smlouvou spotřebitelskou jsou uvedeny na internetových stránkách Ministerstva hospodářství Slovenské republiky www.mhsr.sk a v zákoně č. 391/2015 Sb. o alternativním řešení spotřebitelských sporů a o změně a doplnění některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů.

 

XIII. Dozorný orgán

 

13.1. Příslušným orgánem vykonávajícím dozor nad zákonností v oblasti ochrany spotřebitele je:

Inšpektorát Slovenskej obchodnej inšpekcie
se sídlem v Nitre pro Nitriansky kraj
Staničná 9, P. O. BOX 49A, 950 50 Nitra 1
Odbor výkonu dozoru
tel. č. 037/772 02 16
fax č. 037/772 00 24
email: nr@soi.sk
webový odkaz pro podávání stížností: https://www.soi.sk/sk/Podavanie-podnetov-staznosti-navrhov-a-ziadosti/Podajte-podnet.soi
13.2. Kupující se může obracet se stížnostmi nebo podněty také přímo na prodávajícího na adresu uvedenou v bodě 1.1.2. těchto VOP. Prodávající rovněž doporučuje Kupujícím, aby se se stížnostmi a podněty obraceli (v zájmu urychlení vyřízení) na Prodávajícího na e-mailovou adresu Prodávajícího: info@tinacisar.sk.
Každá stížnost či podnět bude Prodávajícím posouzena a vyřízena do 10 pracovních dnů od jejího obdržení. O jejím vyřízení bude Prodávající informovat Kupujícího stejnou formou, jakou Kupující stížnost či podnět Prodávajícímu doručil.

 

XIV. Doplňující ustanovení

 

14.1 Prodávající nesmí uzavřít kupní smlouvu ani prodávat, zprostředkovávat či dodávat alkoholické nápoje /výrobky/, tabákové výrobky a jiné výrobky osobám (kupujícím), které v době uzavření kupní smlouvy nedosáhly věku 18 let, a jejichž prodej je osobám mladším 18 let zakázán, v souladu a v souladu s platnými a účinnými právními předpisy Slovenské republiky. Prodávající proto při předání objednávky kupujícímu ověří, zda je kupující starší 18 let, a to tak, že ověří věk kupujícího prostřednictvím dokladu totožnosti kupujícího (občanský průkaz nebo cestovní pas). Prodávající učiní výše uvedené prostřednictvím pověřené osoby, která má objednávku Kupujícímu doručit. Pokud je Kupující mladší 18 let nebo pokud Kupující neprokáže nebo odmítne prokázat svůj věk, Prodávající objednávku Kupujícímu nepředá a kupní smlouva se ruší.

 

XV. Informace o kodexech chování

 

15.1 Ve smyslu § 3 odst. 1 písm. n) zákona č. 102/2014 Sb. Prodávající informuje spotřebitele, že neexistují žádné zvláštní relevantní kodexy chování, ke kterým by se Prodávající zavázal, přičemž kodexem chování se rozumí dohoda nebo soubor pravidel vymezujících chování Prodávajícího, k jejichž dodržování se Prodávající zavázal tímto Kodexem chování ve vztahu k jedné nebo více konkrétním obchodním praktikám nebo obchodním odvětvím, pokud nejsou stanoveny zákonem nebo jiným právním předpisem nebo opatřením orgánu veřejné moci, k jejichž dodržování se Prodávající zavázal, a způsob, jakým se s nimi může Spotřebitel seznámit nebo získat jejich znění.

 

XVI. Hodnocení výrobků spotřebiteli

 

16.1 Obchodník nesmí kontrolovat a omezovat hodnocení výrobků na osoby, které výrobek zakoupily u obchodníka.13.2 Tyto Všeobecné obchodní podmínky jsou nedílnou součástí Reklamačního řádu a Zásad ochrany osobních údajů a Oznámení o ochraně osobních údajů na těchto Internetových stránkách. Dokumenty - Reklamační řád a Zásady ochrany osobních údajů a Oznámení o ochraně osobních údajů této Webové stránky jsou zveřejněny na doméně Webové stránky Prodávajícího.

 

XVII. Závěrečná ustanovení

 

17.1 Prodávající si vyhrazuje právo na změnu všeobecných obchodních podmínek. Povinnost písemného oznámení změny Všeobecných obchodních podmínek je splněna jejich umístěním na Internetové stránce Prodávajícího. V případě změny Všeobecných obchodních podmínek se vztah mezi Kupujícím a Prodávajícím řídí Všeobecnými obchodními podmínkami platnými a účinnými v době uzavření Kupní smlouvy až do jejího ukončení.
17.2 Tyto Všeobecné obchodní podmínky jsou nedílnou součástí Reklamačního řádu a Zásad ochrany osobních údajů a Oznámení o ochraně osobních údajů na těchto Internetových stránkách. Dokumenty - Reklamační řád a Zásady ochrany osobních údajů a Oznámení o ochraně osobních údajů této Webové stránky jsou zveřejněny na doméně Webové stránky Prodávajícího.
17.3 Tyto Všeobecné obchodní podmínky nabývají platnosti a účinnosti jejich zveřejněním na Internetové stránce Prodávajícího dne 01.07.2024.


Tento eshop je certifikován http://www.pravoeshopov.sk.

Cookies

Cookies používáme ke zlepšení vaší návštěvy této webové stránky, analýzu její výkonnosti a shromažďování údajů o jejím používání. Za tímto účelem můžeme použít nástroje a služby třetích stran a shromážděné údaje se mohou přenést k partnerům v EU, USA nebo jiných zemích. Klepnutím na „Přijmout všechny cookies" vyjadřujete svůj souhlas s tímto zpracováním. Níže můžete najít podrobné informace nebo upravit své preference.

Zásady ochrany soukromí

Ukázat podrobnosti
Naše webová stránka ukládá data na vašem zařízení (cookies a úložiště prohlížeče), aby bylo možné identifikovat vaši relaci a dosáhnout základní funkčnosti platformy, zážitku z prohlížení a zabezpečení.
Můžeme ukládat data na vašem zařízení (soubory cookie a úložiště prohlížeče), abychom mohli poskytovat doplňkové funkce, které zlepšují váš zážitek z prohlížení, ukládat některé vaše preference bez uživatelského účtu nebo bez přihlášení, používat skripty a/nebo zdroje třetích stran, widgety atd.
Použití analytických nástrojů nám umožňuje lépe porozumět potřebám našich návštěvníků a tomu, jak naši stránku používají. Můžeme použít nástroje první nebo třetí strany ke sledování nebo zaznamenávání vašeho procházení našich webových stránek, k analýze nástrojů nebo komponent, se kterými jste interagovali nebo je používali, k zaznamenávání konverzních událostí a podobně.